od JKL » úte 24. led 2017 19:15
Šmirgl spíš ne..Tempo je dost drsné, to se používá za zabrušování laku kolem škrábanců, ale ty přes to plexi jaksi potřebuješ koukat, tam bude šmouha od broušení. Na ty světla se používají ještě trošku jemnější pasty, to stojí tak stovku, něco koupíš lehce.
Ono jde totiž o to, že ty nepotřebuješ zabrousit škrábanec do ztracena (což se dělá u laku, tam se vlastně naruší ten lak okolo škrábance a tím se docílí potřebného efektu), ty potřebuješ co nejjemněji vybrousit tu samotnou rýhu a zároveň nedodrat okolí, takže pasta a pak drhnout takovým tím koženým hadrem na auta.
https://www.youtube.com/watch?v=7P3k8qWSs98" onclick="window.open(this.href);return false;
Colgate.. nebo možná Paradontax, ať ti nekrvácí dásně
K tomu videu o světlech, by the way: efekt u těch světel je mizerný, to je krátkodobé řešení. Při přeleštění světla to sklo zbavíš ochranné vrstvy (hlavně u novějších aut je tam antifog a mikrofiltr z takových nějakých adheziv atd.) a sice to dva týdny vypadá skvěle, ale pak se to začně ničit a výrazně rychleji než před ´opravou´. To jen taková poznámka. Se oplatí jen u hodně starých halogenů, kdy to prostě už vždycky bude svítit na ho*no.
Šmirgl spíš ne..Tempo je dost drsné, to se používá za zabrušování laku kolem škrábanců, ale ty přes to plexi jaksi potřebuješ koukat, tam bude šmouha od broušení. Na ty světla se používají ještě trošku jemnější pasty, to stojí tak stovku, něco koupíš lehce.
Ono jde totiž o to, že ty nepotřebuješ zabrousit škrábanec do ztracena (což se dělá u laku, tam se vlastně naruší ten lak okolo škrábance a tím se docílí potřebného efektu), ty potřebuješ co nejjemněji vybrousit tu samotnou rýhu a zároveň nedodrat okolí, takže pasta a pak drhnout takovým tím koženým hadrem na auta.
https://www.youtube.com/watch?v=7P3k8qWSs98" onclick="window.open(this.href);return false;
Colgate.. nebo možná Paradontax, ať ti nekrvácí dásně :lol2:
K tomu videu o světlech, by the way: efekt u těch světel je mizerný, to je krátkodobé řešení. Při přeleštění světla to sklo zbavíš ochranné vrstvy (hlavně u novějších aut je tam antifog a mikrofiltr z takových nějakých adheziv atd.) a sice to dva týdny vypadá skvěle, ale pak se to začně ničit a výrazně rychleji než před ´opravou´. To jen taková poznámka. Se oplatí jen u hodně starých halogenů, kdy to prostě už vždycky bude svítit na ho*no.