ivan23 píše:ja len dúfam, že tu nezačnú prispievať študenti, ktorí "vyletia" zo skúšky, alebo konzumenti marišky...
To je o troška inom lietaní :smile03:
No jo, presne podobné veci som na mysli nemal,
Aj keĎ mňa sa to týka, lebo zajtra mám skúšku z matematiky.
Fortune píše:Mi-24 je moja srdcovka, a ked lietaju vo formacii to je krasa, byt v jednotke na ktoru zautocia tak odhadzujem zbran a asi sa pokakam
JJ Mi-24 bol jeden z najlepších bojových vrtuľníkov a po určitých potrebných úpravách a modernizácii dokáže držať krok s podobnými novšími strojmi aj dnes. Napríklad firma Advanced Technologies and Engineering z Juhoafrickej republiky je v modernizácii 24iek špička.
O tancujúcich Hindoch z čiech sa toho popísalo mnoho, sú naozaj skvelí a stroje ovládajú vynikajúco. Odporúčam staršie čísla LK z roku 96 a menej, tam sa o nich písalo mnoho. :smile03:
TO SKORPION: Tvoja stránka je super, tak sa mi vidí, že si našiel stáleho návštevníka. BTW, máš super fotky, nevedel by si nájsť aj nejakú zo spoločného preletu Jaku s Milom?
Flying Bulls nemajú chybu a k B-25 a P-51 sa ani netreba vyjadrovať
V poslednej dobe sa rozoberá dosť mediálne známa havária Airbusu 330-203 (značka F-GZCP) spoločnosti Air France, let AF447 GIG-CDG s 228 ľuďmi na palube.
Najinovšie výsledky vyšetrovania zistili, že je veľmi pravdepodobné, že sa lietadlo rozpadlo vo vzduchu, čo naznačovali početné zlomeniny kostí pasažierov, ich polocha, polohy jednotlivých častí lietadla atď.
Sám som veľmi zvedavý, čo mohlo takúto katastrofu zapríčiniť.
Niečo podobné sa stalo Boeingu 747 spoločnosti China Airlines.
Niekoľko mesiacov po dodaní nového lietadla s ním piloti pristáli mierne neopatrne a "škrtli" zadnou časťou trupu o vzletovo-pristávaciu plochu. Mechanici poškodenú časť iba zalepili novou záplatou z plechu, čo síce malo estetický účinok, ale pružnosť pevnosť tejto časti lietadla sa touto opravou nedostala ani na pôvodné hodnoty.
Lietadlo lietalo spokojne ďalších 22 rokov, trhlina sa milimeter za milimetrom rozširovala, až zapríčinila katastrofu letu China Airlines 611. Boeing sa následkom trhliny, spôsobenou takmer štvrť storočie dozadu rozpadol vo vzduchu vo FL 350 (35 000 stôp = 10 500 metrov). Na palube bolo 225 ľudí.
Link na dokument
http://www.youtube.com/watch?v=sARVZfItER8
Keď spojazdním svoju www stránku tak tu hodím link :smile03: dúfam, že Vás tam potom privítam.