otvaram verejnu diskusiu na tuto otazku. Skusme navrhnut, ako by draft (ak bude) mohol vyzerat.
Par napadov z nielen mojej hlavy:
klasicky draft hracov, kazdy si vyberie niekoho, ale v PO bude moct nastupit za tim kazdy den len stvorica hracov. Cize GM by urcoval, kto bude hrat. Ak by neurcil, defaultne bude na lavicke draftovany hrac.
zamedzenie zvyhodnenia niektorych timov draftovanym hracom, zvysenie angazovanosti GM a ich podiel na vysledku.
kazdodenne menenie stvoric by mohlo vyrazne ztazit a predlzit dobu vyhodnocovania
klasicky draft s tym, ze timy by svojho hraca neziskali len tak zadarmo. Museli by zan nieco obetovat. Kedze asi ziadny GM nebude chciet obetovat svojho kmenoveho hraca, tak moze obetovat trebars svoju poziciu pri zrebovani do konferencii v dalsej sezone. Mohla by sa to urcovat podla nejakeho ratingu hracov na drafte zalozeneho na ich produktivite. Napr ak tim draftuje hraca s vysokym ratingom, na zrebovani bude o 2 kosy nizsie, co znamena, ze v dalsej sezone ho bude cakat viacej tazkych superov. Co ale s timami, ktore by boli v poslednom kosi? (edit: tie kose by sa mohli urcovat trebars len podla predchadzajuce draftu) trebalo by to domysliet. Keby sme mali viacsezonne zmluvy, tak by sa mohlo draftovat trebars za prava na kmenoveho hraca na dalsiu sezonu.
draft, ktory by sa uskutocnil uz pred poslednym kolom ZC. Timy na poslednych prieckach by svoju put ukoncili uz pred tymto kolom a v zavere by sa zostavajuce timy pobili uz len o pozicie pred PO, pripadne divoku kartu, posledne postupove miesto atd. Draftovany hrac by odtipoval v novom time dlhsiu dobu a nedostal by sa do PO len tak zadarmo, napriek zpackanej sezony v starom time, ako je to pri tradicnom formate draftu.
A vase napady
Par napadov z nielen mojej hlavy:
klasicky draft hracov, kazdy si vyberie niekoho, ale v PO bude moct nastupit za tim kazdy den len stvorica hracov. Cize GM by urcoval, kto bude hrat. Ak by neurcil, defaultne bude na lavicke draftovany hrac.
zamedzenie zvyhodnenia niektorych timov draftovanym hracom, zvysenie angazovanosti GM a ich podiel na vysledku.
kazdodenne menenie stvoric by mohlo vyrazne ztazit a predlzit dobu vyhodnocovania
klasicky draft s tym, ze timy by svojho hraca neziskali len tak zadarmo. Museli by zan nieco obetovat. Kedze asi ziadny GM nebude chciet obetovat svojho kmenoveho hraca, tak moze obetovat trebars svoju poziciu pri zrebovani do konferencii v dalsej sezone. Mohla by sa to urcovat podla nejakeho ratingu hracov na drafte zalozeneho na ich produktivite. Napr ak tim draftuje hraca s vysokym ratingom, na zrebovani bude o 2 kosy nizsie, co znamena, ze v dalsej sezone ho bude cakat viacej tazkych superov. Co ale s timami, ktore by boli v poslednom kosi? (edit: tie kose by sa mohli urcovat trebars len podla predchadzajuce draftu) trebalo by to domysliet. Keby sme mali viacsezonne zmluvy, tak by sa mohlo draftovat trebars za prava na kmenoveho hraca na dalsiu sezonu.
draft, ktory by sa uskutocnil uz pred poslednym kolom ZC. Timy na poslednych prieckach by svoju put ukoncili uz pred tymto kolom a v zavere by sa zostavajuce timy pobili uz len o pozicie pred PO, pripadne divoku kartu, posledne postupove miesto atd. Draftovany hrac by odtipoval v novom time dlhsiu dobu a nedostal by sa do PO len tak zadarmo, napriek zpackanej sezony v starom time, ako je to pri tradicnom formate draftu.
A vase napady